dys hakkında

Üniversitemizde;

  • Telefon haberleşme sistemlerinin yer altı ve yer üstü bakım-onarım işleri,
  • Üniversite envanterinde yer alan araçların işletilmesi,
  • Binaların, yolların ve çevre aydınlatmalarının elektrik tesisatlarının bakım ve onarımı,
  • Isıtma, havalandırma ve soğutma sistemlerinin bakım-onarımı,
  • İdari ve akademik birimlerin ihtiyaç duyduğu büro masası, etajer, kitaplık ve çeşitli mobilyaların üretimi,
  • Park, bahçe, dinlenme alanları, yaya yolları ve süs havuzlarının temizlik ve bakım işleri,
  • Araç yolları ve su-sıhhi tesisat sistemlerine yönelik onarım hizmetleri,
Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı tarafından yürütülmektedir.

Bu hizmetlerin yürütülmesi sürecinde ve sonrasında, Üniversitemizin geri bildirim mekanizmaları kapsamında her yıl düzenlenen anketler ile belirli dönemlerde yapılan odak grup toplantılarında;

  • Yapı ve çevre hizmetlerinin yeterliliği,
  • Birimlerden gelen taleplerin çözüm süreleri,
  • Taleplerin gerçekleşme düzeyi,
  • Sık karşılaşılan yapısal sorunların varlığı

gibi başlıklarda veri toplanmakta ve değerlendirmeler yapılmaktadır.

Bu süreçlerin daha etkin yönetilmesi amacıyla, Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü Web Tasarım ve Programlama Birimi tarafından Destek Yönetim Sistemi geliştirilmiştir.

Sistem kapsamında:

  • Telefon, mobilya, sıhhi tesisat, elektrik tesisatı, iklimlendirme, çevre düzenleme, araç işletme, cihaz ve inşaat bakım-onarım gibi çeşitli talep türleri,

  • "Yeni talep", "devam eden", "tamamlanan", "programa alındı" gibi talep durumu seçenekleri yer almaktadır.

Sistemin doğru ve verimli kullanımı amacıyla, destek taleplerini oluşturacak personele yönelik olarak Memur Akademisi aracılığıyla 17 Ekim 2024 tarihinde hizmet içi eğitim düzenlenmiştir.

Destek Yönetim Sistemi Giriş Adresi: https://www.ktu.edu.tr/dys